dimarts, 7 de febrer de 2012

Ultima hora Alberto Contador

"Amb la sentència a la mà, el que em queda clar és que sóc innocent, que no m'he dopat"
El ciclista assegura que seguirà en el ciclisme i diu que la sentència deixa clar que ell no s'ha dopat. Contador diu que segurament el positiu es deu a la ingesta d'un complement alimentari contaminat i que no hi va haver intencionalitat
"Durant tots aquests mesos he fet tot el que he pogut per demostrar la meva innocència. He passat pel polígraf, cinc hores de preguntes com un delinqüent. Fins i tot als àrbitres del TAS els hi vaig dir que si calia que fes alguna cosa més per demostrar la meva innocència, que m'ho diguessin, perquè se m'havien acabat les idees".
"Això em farà més fort en el futur", ha dit, abans de destacar que seguirà lluitant per demostrar la seva innocència i no ha descartat arribar a la justícia ordinària
"Qualsevol que es llegeixi la resolució veurà que deixa clar que no m'he dopat", ha dit Contador, que sobre el positiu que va donar per clenbuterol al Tour del 2010, ha comentat: "És una quantitat ínfima que no afecta al rendiment i que segurament es deu a la ingesta d'un complement alimentaria contaminat. No hi ha hagut intencionalitat per part meva".

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada