dimarts, 7 de febrer de 2012

"No hi ha cap raó per ser feliç ara,", va dir Schleck.

Andy Schleck reacciona a la decisió de la TAS Andy Schleck i RadioShack Trek Nissan a Mallorca, Espanya, va reaccionar amb sorpresa a la decisió del TAS.
"No hi ha cap raó per ser feliç ara,", va dir Schleck. "En primer lloc jo sóc trist per Albert". Sempre he cregut en la seva innocència. Això és només un dia molt trist per al Ciclisme. La notícia només positiu és que hi ha un veredicte després 566 dies d'incertesa. Podem procedir finalment ".""Estic segur que els jutges de la TAS prendre en compte totes les coses després de llegir un arxiu de 4.000 pàgines". Si jo ara declarat guanyador del Tour de França 2010, això no em fa feliç. Vaig lluitar amb en Contador en la carrera i vaig perdre. El meu objectiu és guanyar el Tour de França de manera esportiva, sent el millor de tots els participants, no en els tribunals. Si tinc èxit d'aquest any, considero que és com la meva primera victòria en el Tour "

Las redes sociales ESTALLAN con APOYO Absoluto a Alberto Contador bajo el hashtag #ApoyoAlbertoContador



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada