diumenge, 29 de gener de 2012

Histories de la Colla del Dijous

A la Colla sempre ens aixequem molt d'hora, molt d'hora, per anar a pedalar i fer una d’aquestes rutes tant xules que fem.



Imatge d'arxiu, ja es veu per la vestimenta curta, ara fa molta mes fred.

Un d’aquests dijous i després d’una hora pedalant tenim aquesta conversa:

biker 1.- No sabeu el que he tingut que fer per poder venir avui. He promès a la dona que li pintaria la casa el proper cap de setmana !

biker 2.- Això no és res. Jo li he promès que la portaria al cine i després de compres a Platja d’Aro !

biker 3.- Però de que us queixeu ? jo li he promès a la meva dona que la portaria de vacances al Caribe !

I continuem pedalant sense que un dels bikers que quedava no havia dit res, i li preguntem: Tu no has dit res, no has hagut de prometre res a la teva dona per poder venir?

biker 4.- Jo vaig posar el despertador a les 06.00 com sempre i quan a sonat li he preguntat a la dona: bici o polvet ?

I ella m’ha contestat: abriguet i passa-t’ho bé.

Qualsevol semblança amb la realitat és pura coincidència.

4 comentaris:

  1. Ben vingut!! No saps com t'he trobat a faltar!!!

    ResponElimina
  2. Molt bo, tot i que no s'hi sembli a la realitat, que jo sàpiga un de la Colla, ja ha pintat la seva casa i aquest mateix i un altre han portat a les dones al Caribe.... es va reduint la llista!!!

    ResponElimina
  3. Peró això que eeeesss..!!!(+18).
    Mare de deu,mare de deu..!!!
    Tanta calor amb una setmana y ara de cop la fred,han trastocat amb alguns..!!
    Per cert jo avui no he sortit en bici............. je,je..

    ResponElimina
  4. Polvet, vol dir treure la pols de la casa, o no.
    Jo si he anat en bici, però he passat mes fred mirant en Guillem en el futbol. A racés de la tramuntana pel Montgrí, cara sud i ni una gota.
    Sembla que l'historia portarà cua, però ja dic que qualsevol semblança en la realitat és pura coincidència.
    Demà començo a treballar i si que estaré trastocat.

    ResponElimina