dilluns, 2 de gener de 2012

FOTOS CURSA DEL NASSOS



Molt bona participació entre ells membres del Club Futur Esport a la Cursa dels Nassos de Torroella de Montgrí, la Mariona, en Jordi R., Martí, David F., i com no podien faltar un dels nostres col·laboradors, en Ferran, la Tonyi i la Mireia (la familia al complert), amics com en Pere R., la Júlia, en Felix i molts més, i col·laborant amb la organització en Ramon i en Cram.., moltes felicitats a tots!!!.

Els petits han fet 1.500 m. (una volta), on han gaudit moltissim i els grans 5 qm.(3 voltes), on algun per equivocació n'ha fet 4 voltes.

Aquí us deixem amb les cròniques d'en Martí i David F.



Martí:

"Quan hem sortit han llançat un petardo, jo i en David F., sortiem a darrera de tot, quan hem passat pel Carrer Vicenç Bou, no anava gaire rapid, fins que vaig començar a apretar fins la plaça i ja he fet l'esprint final, m'agradat molt.!!!"

David F.:

"En Martí, la Mariona i jo, hem fet la cursa del Nassos a Torroella de Montgrí, hem fet 1,5 Qm. El recorregut era anar pel Passeig Vicenç Bou, després pujar pel Passeig de Catalunya, anar a l'Esglesia i baixar cap a Can Quintana, ha estat cansat i divertit!!!."


Felicitar a tota l'organització i Feliç 2012 per tothom.

Encarni!!

Aquí teniu totes les fotos.




1 comentari:

  1. Veig que us ho heu passat molt bé, felicitats a tots. Jo tenia feina, aveure si aquest any puc fer-la. Feliç 2012 !!! salut i feina !!!

    ResponElimina