dimarts, 10 de gener de 2012

En Vicente ens explica la Sortideta del diumenge

Aquest diumenge desprès de dinar hem agafat la bici amb rodes, en David F. i jo, per provar com funciona part del que han portat els Reis... i us ben asseguro que ho he provat i molt ben provat!!!!!
Hem fet les Dunes, Ruta del vent, i per acabar pujar al Rocamaura, aquest fill meu cada vegada que em treu a passejar només em demana pujades, i ell no entén que ja no estic per tanta batalla, però en fi, tot sigui rodar i fer feliç al Crack de casa!!!!!
Això si en David com si res, i jo fet caldo....
Espero posar-me ben aviat en forma i que no em deixi endarrere...però endarrere que em deixa...però això no li digueu a ningú!!!!


Bona imatge de L'Estartit i les Medes des de dalt al Roca Maura. Pujada molt típica per tots els ciclistes de la comarca, i que no ens cansem de pujar-hi i recordar en Conrad.



3 comentaris:

  1. Vicente,posat en forma que tenim que fer la grupeta més gran..!!!

    ResponElimina
  2. Això Vicente, que la Colla del Dijous t'esperem

    ResponElimina
  3. Espereu!! Espereu!! Que tot arriba!! jeje

    ResponElimina