divendres, 2 de desembre de 2011

Ruta per la Serra de Montgrony per la Colla del Dijous Feliç.

Sortim de Gombrèn (919 mts) a sobre la bici en Santi, en Paco, en Jacint, en Conrad, en Felix i en Narcís direcció cap a Castellar de N’Hug i veient el Pedraforca al fons.
Pugem muntanyes plenes de vaques del Pirineu i on costa tant de pedalar per sobre l’herba de pastar.
Fins que arribem al cim de 2050 metres, no sense abans haver de posar el rodet, el plat petit, tots els pinyons i acabar caminant a trossos debut al gran desnivell.

Ja de tornada passem pel Santuari de Montgrony (1408 mts) dins la muntanya i amb unes vistes espectaculars de vertigen, on hi feien escalada alguns nois sense por.
I per finalitzar corriol d’aquells que m’agraden a mi, molt llarg, amb molt de desnivell, moltes pedres soltes, molts escalons i moltes corbes tancades. Per sort tots hem baixat bé i no hem de lamentar desgràcies i hem pogut gaudir fins al final d’una ruta de les que ens en recordarem per la seva bellesa paisatgística.

Els ciclistes passem gana i fred. Això és el que deia en Felix pel matí quan anàvem cap a Gombrèn a començar la ruta d’aquest dijous. En Felix encara no havia vingut cap vegada aquest any i no se’n recordava que això de passar gana no va amb nosaltres, això és per a altres ciclistes d’èlit. I si no mireu quina cara de refets que fem.

La propera setmana fem Pont i no hi ha sortida del dijous, tots tenim compromisos familiars, però alguna cosa farem ...

1. El fotògraf a acabat la ruta desfet, amb el "tute"que li heu fotut amunt i avall..!!!
    De totes maneres, l'espectacle que hem vist no te preu..!!