dimecres, 2 de novembre de 2011

"El saben aquel que dice que es un ciclista ..."

Avui m’he aixecat aviat, m’he posat el maillot i el culot a joc, regal de la meva dona fa un any pel meu aniversari.
He fet un café, he agafat el casc del mateix color que el maillot, i sense fer soroll he anat al garatge i he agafat la meva bicicleta 29 " de 5.000 € (un auto-regal, doncs la vella ja tenia 2 anys), i al sortir del garatge he vist que plovia intensament. Estava el carrer inundat i el vent glaçat bufava a 100 km/h.
He tornat a entrar a casa i he deixat la bici. M’he posat el pijama altre vegada, i cap a dins del llit.
M’he acurrucat a l’esquena de la meva dona i li he dit: “fa un temps de mil dimonis”..!!!
I ella m’ha contestat endormiscada: "Ja ho sé. Et pots creure que el gili … del meu home a marxat en bici?"


          Procurem que no ens passi això, aquests dies de pluja..!!!

1 comentari:

  1. Men prenyaria molt que em passes..!!,però per si un cas, sempre dic que tornaré aviat a casa.
    Per cert està caiguen un a turmenta de nassos ara mateix a Cadaqués..!!!

    ResponElimina