dilluns, 24 d’octubre de 2011

1era MTB de la Dona



Ahir dimenge la Carme i jo (Encarni), ens varem desplaçar fins a Sitges per gaudir d'un bon dia de ciclisme, envoltades de més de 400 dones, i molts monitors...

Al arribar ens varem dirigir a recollir el dorsal, a la cua ens varem trobar a la Carme Mas, ex-presidenta de la FCC. Hi havien dones d'Alacant, Vaencia, Castelló.... de tot arreu, i com no podia faltar representants del FUTUR ESPORT!!!!!! Girona...
Tant la Carme com jo, era la segona marxa a la que participavem, la primera va ser a Pals (Marxa dels Arrossars) i aquesta a Sitges (MTB de la dona).
A mi em feia molta il·lusió poder fer aquesta marxa, ja que he viscut de molt a prop la causa del càncer, no el de mama, però l'he viscut. Era un repte que l'havia d'aconseguir, per això em vaig animar a fer més del que em corresponia. Tot per les persones que més he estimat en aquest món i ja no son al meu costat. Per la meva mare (Júlia) i el meu sogre (Pepe). Només ho he fet per vosaltres, i per tots els que pateixen aquesta dura malaltia.



Un cop inscrites, varem fer escalfament, no us ho perdeu una classe d'aeròbic, i que dura que va ser!!!!. Això si al aire lliure i molt bon ambient.

Comença la sortida, tres nivells un de 22, un de 15 i el nostre de 10km.



Tret de sortida: la Carme i jo, xino xano, tot planer poca dificultat, molt tranquil, jo necessitava més, la Carme no podia, ja que li feia mal l'esquena, al arribar al punt on es desviaven les dels 15km., ens varen oferir la possibilitat de fer-lo, i jo sense persar-m'ho m'hi vaig afegir, deu nido un cop endinsada en el bosc, vaig pensar "Encarni que has fet", moltes trialeres, baixades, pujades amb pedra, sorra, arrels, deu nido quin circuit!!!!. Molt tècnic, i jo de tècnica ""0"", però ho vaig fer, les baixades super divertides, això si, amb el que no tinc entre les cames a dalt de tot, però tot el que varem baixar, desprès s'havia de pujar, a peu es clar...... primer avituallament, en la meva vida havia estat en un avituallament, moltes bromes entre totes les participants, monitors i a continuar.
En teoria no hi havia més avituallaments per aquest nivell, però com que anavem tant emocionades, ens varem endinsar en el circuit de nivell 1..(això si, sense adonar-nos), jo anava pensant, si aquest es el nivell 2 com serà l'1....ai culleres quan ens varen dir els monitors que no teniu bastant que també voleu probar l'1.. deu nido quin patir!!!!, però aconseguit fins el segon avituallament, la llengua tocava terra, però molt satisfeta del camí recorregut.
Al arribar, mèsperaven els millors acompanyants que podia tenir en Vicente, David, Pau, Simon, Carme, Anna i l'Ivan. Cal destacar que els dos IOGURINS LIGHTS, anaven sense dormir, ja que la nit anterior havien treballat. MOLTES GRÀCIES PER LA VOSTRA PACIÈNCIA!!!!

Per mi hi tornaria demà mateix, vaig gaudir moltíssim una marxa a la saca i el meu mallot de regal.


A la propera us animo a totes a participar-hi, us ben asseguro que val la pena, només per l'ambient i per la causa.


Felicitats a tota l'organització un "10" per vosaltes.


Totes les fotos

3 comentaris:

  1. Bones Encarni, mirant els blogs que acustumu a mirar, m'he trobat amb aquest, quina gracia veure't!!! Soc en Jose Antonio, un dels monitors que et va acompanyar en gran part del recorregut mig del diumenge...si tens facebook busca'm!!! Jose Antonio Fernandez Valdearenas!!

    Records

    ResponElimina
  2. Ja aneu agafant més experiència..!!! Ara ja no podeu parar...!!! d'aquí a dos dies ens passeu la ma per la cara a la Colla del Dijous..!!
    Bona iniciativa la d'aquesta marxa, i a més per una bona causa..!!
    Salut i pedals.

    ResponElimina
  3. Jose Antonio, un plaer pedalar al teu costat...un dia geniaal!!!!

    Paco: d'aquí dos dis no, demà mateix....segur que ja no ens atrapeu!!!! us ven asseguro que suariau el que mai ho heu fet, però de paciència que hauríeu de tenir...jua jua jua, va ser una marxa espectacular....valia la pena fer-la.

    ResponElimina