dimecres, 28 de setembre de 2011

Crónica del III ROAD BOOK D’EN CONRAD LLOVERAS

En Jacint i en Narcís hem fet l’equip de Futur Esport aquest any en el Road Book en memòria d’en Conrad.
Una vegada mes en Santi ens ha delitat en un recorregut qui hi ha una mica de tot.
Hem començat fent molt de planer pels arrossars de Pals i aquí la primera anècdota diguem “divertida” : un altre participant s’ha posat al mig del pas i m’ha fet caure amb la mala sort que hi havia un camp d’arròs amb la seva aigua, el seu fang i els seus fems.
Diuen que hi ha gent que paga per fer-se aquests banys de fang, a mi m’ha sortit gratis, i durant tot el recorregut de 60 km que he portat aquest recobriment, de moment no he notat cap millora en el meu cutis.

Continuem direcció al Cremany, però abans hem baixat per un camí de sorra, que al estar molla hem fet molt be. Cremany amunt per corriol i després per pista, i avall per la trialera de pedres i cap a Regincos i Llofriu.
Pujada del burro i direcció Peretallada i Llavià. Pujada a un altre mirador molt maco la Font de la Pascuala i cap a Torroella de Montgrí. Sorpresa final pel Montgrí amb corriols de pujada i forta baixada per tornar cap al Poliesportiu a fer l’entrepà.

Molta conya amb el meu recobriment però si me veieu mes jove ja sabeu el meu secret.

Volem felicitar al Club Ciclista Montgrí per haver-nos fet gaudir d’aquest diumenge i donar les gràcies a tots el voluntaris i voluntàries que gracies a ells tot ha sortit molt bé.
Fins l’any que bé.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada