dissabte, 20 d’agost de 2011

UN NOU CANDIDAT PER LA COLLA DEL DIJOUS

Dons si !! Ens ha sortit un nou candidat per formar part de la nostra Colla del Dijous Feliç, en Simon.
En Simon s'ha aventurat amb un grupet d'amics, algun conegut per nosaltres com en Rudi, a fer la coneguda Ruta del Ter. L'han fet entre els dies 13 i 14 de juliol, sortint de Vall Ter i finalitzant a la Gola Ter.

S'ho han passat de fabula, han gaudit i molt dels paisatges, i segur que tornarien a fer-la això si amb un bon mapa o gps, per evitar malentesos.

Ho explica un dels protagonistes:

""Salimos del refugio de Vall Ter a las 8.00h de la mañana, después de no haber dormido nada, entre unos i otros.
Después de desayunar, la bajada desde Vall Ter fue una subida de adrenalina, el cronometro marcó 60 Km-hora. Ivamos muy bien de tiempo para cojer el tren en Ripoll, a las 11.30h de la mañana, después de un pinchazo inesperado.
El problema vino cuando bajamos del tren, estaban haciendo obras en la carretera y la ruta del Ter estaba cerreda por una barrera; hay fue donde espezaron los problemas, nos fuimos en dirección a Olot y nos dimos cuenta a los 20 km del error. Tuvimos de retroceder los 20km. y teniamos que llegar a Amer a dormir, eran 40km de más y a las 8.30 de la noche todavia estabamos en el pantano de Susqueda, con 140 km. a las espaldas, la verdad nos costó mucho llegar al pueblo porque no estabamos acostumbrados a tantas horas de bicicleta.
Llegar a Amer nos encontremos que estaban en fiestas, pero nosotros dormimos como un bebé, no sentimos nada.
Al levantarnos por la mañana, desayunamos en la Fonda Girald, por cierto, como restaurante lo recomendamos y el segundo dia hasta llegar a la gola fueron 80 km, muy tranquilos y faciles de hacer.

Crònica Simon Cuadros

Moltes felicitats a tots...

2 comentaris:

1. Hem pensava que només es perdia en Jacint..!!!
    Bona quilometrada..!!

ResponElimina
  2. Felicitats a tots, i ja saps Simon quan vulguis un dijous ...