dimecres, 10 d’agost de 2011

Cloenda de la temporada de Piscina al Tettsui


El ùltim dia del curs de natació els nens de l'Escola Esportiva varen fer una petita demostració a tots els pares. Crec que es un bon moment per reflexionar sobre la importancia de la natació en el desenvolupament equilibrat dels nens, hem de pensar que passen moltes hores assentats a l'escola en posicions moltes vegades no gaire correctes, a més de portar la motxilla carregada de llibres , etc, etc...La natació garanteix una esquena musculada, evitar lesions, i quan es facin grans seran més xulus i lligaran més.
En fi, realment es impressionant com han guanyat en tècnica i estil, ja ens agradaria als pares nedar d'aquesta manera quan siguem grans.

Moltes felicitats a tots els nens per la feina feta i l'esforç d'aixecar-se d'hora cada dissabte, (per el curs que bé mirarem d'arreglar el tema dels horaris).
Moltes felicitats a tots els pares per els fabulosos fills que teniu i per l'esforç d'aixecar-se d'hora cada dissabte.
A valgut la pena fer-ho.
Escola Esportiva Futur Esport.

4 comentaris:

  1. Carai Narçis !!! em deixes parat cada vegada escrius millor !! feliçitats . Només vull comentar que a mi, de petit no em varen ensenyar a nedar, i de gran la veritat es que em costa molt .Quina enveja que tinc a tots aquets nens !!! Com jo ,gairebé tots els pares, volem per els nostres fills el que no hem tingut de petits . Peró el mes important es la seva salut i feliçitat . Estem creant "iogurins" , com diu la nostra "secre" .Salut company , un plaer estar el teu costat i espero que per molts anys pedalem junts !!

    ResponElimina
  2. La felicitat i salut dels nostres fills, es converteix en FELICITAT i ORGULL per els pares, de tenir uns fills com els que tenim.
    Ha sigut un any molt dur per tots plegats, "petit suise", "iogurins", "recuits", "gigolos", etc....
    PERÒ HA VALGUT LA PENA!!!!!

    ResponElimina
  3. Hola Ramon, he fet trampa, l'escrit es d'en Jacint, jo només l'he publicat i triat les fotos.

    Hola Encarni, m'hauràs de dir qui és el gigoló que li diré a la dona que no s'hi acosti. Prohibit.
    L'any ha sigut dur però profitòs i la mainada s'ho ha passat be, i els grans crec que també, jo si.

    ResponElimina
  4. Narcís, m'ho preguntes!!!!! els gigolos i també iogurins, coneguts com la colla del dijous feliç, ara tels nomeno a tots: Jacint, Tati, Santi, Paco,i com no el que te més roze amb la Rosa....Ja saps, prohibit que s'acosti la Rosa a tu, si no el seu home......jua jua jua
    ESPERO NO DEIXAR-ME A NINGÚ de la colla del dijous feliç.

    ResponElimina