dijous, 4 d’agost de 2011

45ena Travessa de les illes Medes.


Aquest any em feia molta il.lusió fer la travessa perqué és la 10sena vegada seguida que la faig, i quan portes deu vegades seguides tens una medalla commemorativa. La faig junt amb en Marc, bé, exactament junt no, ell va molt per davant meu, com uns deu minuts per davant. També ens acompanyen amb piragües una pila d'alumnes de l'Escola Esportiva: en Guillem Nogué, en David Pascual, en David Fernàndez, en Martí Cateura i la Clara i la Mireia Sarquella, dirigits per en Ramon i l'Anna, tots s'ho passen pipa!!

Estem de sort, primer dia realment d'estiu d'aquest estiu, encara que no fa sol, no plou. Però l'aigua es freda a la Meda a les 10 del mati i allà estem tots aquells nedadors a punt de sortir, tremolant de fred. La sortida es caòtica, totalment normal quan estàs envoltat de 700 armaris amb ganes de fer un bon temps, típic rebre algun cop de braç i alguna patada, però de seguida el grup s'estira i trobes el teu lloc, que en el meu cas es a darrera.

Quan comença la travessa en Marc surt disparat, esta clar que va per nota, li a faltat un minut per baixar de la mitja hora, un temps excel•lent. En hora bona Marc !!.
Quan arribo vaig a demanar la meva medalla dels deu anys, lamentablement em comunican que ara no la donen. Deu anys esperant aquest moment, deu anys!!, i ara em diuen que ja no donen la punyetera medalla, us puc jurar que he estat a punt de calar foc a l'oficina del Cub Nàutic.
Bromes a part, ens ho hem passat molt be un any més, i d'aquí a uns anys veurem com els nens de l'Escola Esportiva també la faran.
Jacint Sarquella.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada