divendres, 3 de juny de 2011

La colla del Dijous Feliç, continuen els entrenaments i na fent

Aquesta setmana fugint de la tramuntana i la pluja, en Jacint, en Santi i en Narcís hem fet carretera 117 km per La Bisbal, Santa Pellaia, Cassà, Caldes, Llagostera, Talaia, Tossa, Sant Grau, Llagostera, Cassà i altre vegada Santa Pellaia. La temperatura era baixa comparat amb la setmana passada però els 1600 mts. + ja ens han tret la fred.
El Tati refredat no ha pogut venir en bici però si que ha vingut a dinar, val a dir amb totes les nostres dones hem anat a fer una arrossada i guanyar punts que ja se’ns acaben.
En Paco també ens ha fallat però ha anat a guanyar punts a Andorra amb la Sra.
I aquesta és la ruta de BTT que varem fer la setmana passada i explica en Santi:
Cremany, Gavarres, Puigseglar i Montgrí (tot d’una tirada)

Un servidor (Santi) ,en Paco i en Narcís havíem parlat de fer una volta llarga amb la finalitat de preparar la Transpyr i la Quebranta i el dijous a les set del matí ens varem posar "mans a la feina".Com que es tractava de fer Gavarres dons en Narcís desconeixia alguns cims d'aquesta serralada vaig plantejar de fer una ruta que la travesses des de llevant cap a ponent. Sense saber de cert on comencen les Gavarres, per no equivocar-me, varem anar cap al Delfin Verde i travessant el Daró cap a la Font de sa Bruixa, pujar cap a Begur i dirigir-nos al Quermany Gros. Val a dir que com es habitual a cada sortida els veterans impartim classes pràctiques als novells i ahir va tocar rodar sobre sorra. El que va passar es que en comptes de rodar va esser de caminar dons l'alumne no progressa adequadament i en vistes d’això decidim enfilar pel dret al Quermany. Quan dic pel dret es pel dret i així varem coronar el primer puig del dia. Aquí ens deixa en Marc Barbosa que ens havia acompanyat des de la sortida. Cap a esmorzar toquen i ens parem a Llofriu a refer-nos. Ara toca anar cap a Fitor i així ho fem passant per la pujada d'en Ramón, trialera de Can Plaja i segon cim aconseguit. Baixada de vertigen cap els eucaliptus i enfilem cap el coll de la Ganga, travessem i pugem, pugem fins Puig d'Arques. Tercer cim. A els Metges hi falta gent i arribem cap a la una , Aigua fresca i entrepà .

Baixem cap a la Font de l'Azina i com es habitual en èpoques en que hi ha abundància d'aigua hi trobem gent gaudint d'aquet paratge. Aquí proposo anar cap a Montnegre sí per la pista ó per la senglanera i sense esperar contesta enfilo cap a la segona opció.26% de pendent a 39º C ens cabia un raig de suor que com diu un biker company de Lleida :semblava que teníem "lo puto grifo obert". Quart cim i cap Els Angels per pista i com que el novell ja tenia "gallitos" (ja no recordava l'episodi de la sorra),dons per pista es un toro desfermat el vaig posar al seu lloc fent una trialera i al tenir que posar peu a terra va rebre una cura d'humilitat que es lo que imparteix un dels seus ídols que es en Pep Guardiola.!!!! Que n'aprengui!!!!! Cinquè cim, aigua, gelat , tall de pa de pessic, cafè amb llet i cap Sant Martí Vell, Sant Llorenç de les Arenes, Sobránigues i anar rodant i pensant com podíem arribar als 2.500 metres de desnivell + pugem cap a Colomers per la via romana i cap a Jafre per el corriol de la bassa fins arribar a Les Olives on sense que se donin compte els vaig guiant cap el Puigseglar. Santa Inonencia. Quan en Narcís reacciona ja es massa tard i al Puigseglar comencem a pujar. Sisè i últim cim del dia. Però com que no hem arribat fins els 2.500 + arribant al Montgrí ens hi enfilem fins que el Gps ens he don el màgic número de 129 km. i 2.500 mts. + 9 hores pedalant. Un plaer rodar amb aquesta gent. Fins un altre. Salut i pedals

Foto del dimarts feliç a Vallter quan estava de vacances i na fent que els reptes ja els tenim mes a prop.