dimarts, 31 de maig de 2011

Hem estat a la Marxa de L'Escala-Empúries


CRÒNICA D’EN VICENTE
Diumenge 29 varem caure del llit en David i jo!!!!, al caure tan aviat, varem pensar en les diferents proves del cap de setmana.
Primer de tot un bon esmorzar mentrestant decidíem a on ens dirigiríem, si a Terra de l’Aigua, Marxa del Senglar, o Marxa de l’Escala.
Terra de l’Aigua, si, però amb en David varem dir millor aquesta la deixem per els nostres amics del Biciamics, perquè si no els deixarem massa enrere i aixó no pot ser, molt de temps preparant-se per aquest esdeveniment, no anirem nosaltres a trepitjar tot l’esforç fet, així que varem carregar el cotxe direcció l’Escala fent una petita parada per reunir-nos amb els Iogurins lights, Simon, Rudi i com no podia faltar, l’Ana!!!!!.
Tret de sortida, tots ven descansats i amb moltes ganes de fer un recorregut força entretingut...
Bé, tots junts, fins el punt que jo ja no podia més, en Simon, Rudi, Ana, David F, em varen deixar tot darrera, jo anava al meu ritme, buscant llocs per on escaquejar-me, però cada vegada que ho podia fer: cata crec un de l’organització controlant que ningu es coles..... ja sabeu que això de passar al davant els que han estat treballant no es la meva política. (Quina repassada que em varen fer tots!!!!!) Cal a dir que jo encara estic en la categoria de petit suise super light!!!!, però ja arribarà el dia que arribi a Iogurin a seques.
Molt bona organització, bona sardinada de cloenda i mooooltaaaa calor....

Bé us deixo amb l’experiència viscuda per en David F:
El passat Diumenge dia 29 l’Ana, Simon, Rudi, Vicente i jo David F. Varem anar a la marxa de l’Escala i l’Ana i jo erem els més petits, varem fer la ruta llarga de 32Km i el recorregut era anar a les Dunes i tornar per la ruta del vent, al últim tall varem tenir que pujar un bunquer i un noi del Barça ens va dir a l’Ana i a mi que ens donaria un obsequi per ser els més petits de la ruta llarga.
Al acabar una sardinada, BONISSIMA!!!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada