dimecres, 11 de maig de 2011

Cursa de Fontcoberta

Els protagonistes expliquen la seva experiència

Escriu en Martí:
Vam anar a Fontcoberta i van anar jo en Gerard en Nurca i la bomba David F. Vam anar a fer el circuit cadascú al seu circuit. Era bastant tècnic i amb pujades i baixades tècniques. En Gerard va començar segon i va acabar segon i u va fer molt be! En Nurca anava també molt be però una errada el va fer caure tot i això va quedar 8.Despres jo que vaig sortir bastant be i desprès vaig anar 4 fins a la primera volta anava3 i al a segona 2 i anava enganxat darrera del primer fins que ban arribar els últims metres i va caure. Desprès vaig anar a tope a una pujada així que vaig quedar primer. I havia unes bicis de trial per provar de fer trial.
Els trofeus i les medalles, que ens han donat, eren molt xulos.
Per tan, he passat un matí força divertit i entretingut. Gràcies en Vicente que m'ha portat.

Escriu l’Alex:
El diumenge passat vam anar a fer una cursa a Fontcoberta, ens ho vam passar molt bé. Érem en Martí, en David Fernandez, en Nurca, en Tati petit i jo. Hi havia uns nois que ens deixaven anar amb unes vicis de trial. Les voltes eren molt xules, a la primera volta de totes les voltes hi havia un tall d’1 km per allargar el peloton, hi havia unes baixades molt xules, però la pujada era com un infern. Era com si en el circuit no hi haguessin baixades comparades a les pujades. No hi havia gaires infantils, només hi havia quatre nens d’Osona que per casualitat estaven fent un casal per allà.

Escriu en Nurka:
avui diumenge he sortit molt be però m’han tirat a terra i he quedat 8e però he fet trial i m’ho he passat molt be.

En David cada dia mes en forma

En Gerard Sarquella tot un campió
Gràcies a tots aquests nens per l’esforç que fan a les curses i també per fer aquestes cròniques.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada