dimecres, 16 de febrer de 2011

SEGON PODI DE LA JÚLIA A L'OPEN BMW DE BTT


SEGONA PROVA DE L'OPEN BMW DE BTT A LLADÓ
Diumenge passat es va celebrar la segona prova de l'Open BMW, aquesta vegada a la localitat de Lladó, amb doble representació de Futuresportistes, el Genís i la Júlia, els quals s'estrenen aquesta temporada a a la categoria d'infantils de primer any.
En Genís que va tenir problemes a l'inici de la cursa, es va veure obligat a abandonar, segurament en la següent podrà desmostrar el seu potencial.
La Júlia competint en la categoria de cadets, juntament amb les infantils fèmines de primer i segon any, va entrar en tercera posició de la seva categoria, pujant per segona vegada consecutiva al pòdium dels guanyadors.

La Júlia ens explica de primera mà, les seves sensacions a Lladó: (missatge enviat al Facebook del Club)
"El diumenge jo (Júlia) i en Genís varem anar a córrer la segona cursa de l'Open BMW Lladó. La cursa va ser variada, tècnica i divertida, com l'altre dia, una mica més cansada. Quan vaig intentar agafar el segon lloc, a una baixada una mica tècnica vaig caure, però bo em va encantar, per no dir lo dura que va ser. En Genís va tenir que abandonar que portava un km. perquè no es trobava be i jo vaig continuar fins arribar a la meta. Aquest diumenge hi havia ja més gent de Futur Esport a mirar i còrrer, i sobre tot a animar. Les classificacions van ser més o menys iguals que l'altre vegada, vaig quedar tercera amb un trofeu igual de precios que l'altre dia"
Diumenge que ve Canet d'Adri i segon l'organització "Circuit tècnicament exigent amb trialeres, corriols,.... un circuit per disfrutar de debó!!!"

1 comentari:

  1. Felicitats Julia pel podi, però sobretot per gaudir de l'esport que t'agrada.
    Genis segur que a la propera anirà millor, anims.

    ResponElimina