dimarts, 8 de febrer de 2011

LA JÚLIA ENS COMENTA L'OPEN.....




Aquesta ha sigut l'experiencia viscuda per la Júlia a la primera prova de l'Open BMW a Llambilles.

"El dia 6 de febrer vaig anar a Llambilles a correr la primera cursa de l'any. A la sortida tenia una mica de por, perquè hi havia molta gent.
Desprès a mitja cursa estava perfectament bé, però amb una mica de por de perdrem. A mi em va anar molt bé i m'ho vaig passar super bé. Vaig quedar primera, el circuit molt variat amb trialeres, pista...., bueno magnífic, em va encantar."

Com ja sabeu la Júlia va fer pòdium, a la seva categoria Fèmina Cadet, a un circuit de 18 km., i el més important s'ho va passar molt bé i va gaudir de la seva bicicleta.

Novament moltes felicitats Júlia, per passar-t'ho tant bé.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada