dimarts, 1 de febrer de 2011

En Guillem a Gran Canaries

Aprofitant les freds del mes de gener i que hi ha poca feina en aquestes dates hem aprofitat per anar de vacances a una illa privilegiada pel clima, i com no, també hem aprofitat per fer una mica d’esport.
En Guillem vol explicar-vos algunes de les sortides que hem fet:
- Mountain bike pel “Pas de les Àguiles” Varem sortir amb el meu pare després de llogar dues bicis amb suspenció frontal. Des de Maspalomas al sud de l’illa de Gran Canaria cap al pantà d’Ayaguares, sempre de pujada varem travessar el pantà i varem pujar 4 muntanyes amb un desnivell de 600 metres + totals. Uns barrancs imponents amb unes vistes molt bones i una temperatura ideal de 22 º C i molt de sol, tot i que les previsions eren de pluja. No m’estranya el nom de la ruta “Eagles pass” tenen una bona panoràmica aquestes rapinyaires. La tornada per una divertida pista molt trialera que tenia que esperar al meu pare. En total 55 quilometres des de les 9 a les 2 del migdia.

- Running per les Dunes de Maspalomas. Després d’un bon esmorzar al bufet de l’Hotel ens varem dirigir cap aquest indret que és com un desert amb un oasis al mig i al costat de l’atlàntic, varem córrer i caminar per les dunes durant una hora i mitja. Després va venir la mare a fer unes fotos i cap a la piscina. Un dia molt maco i diferent.
- Bici de carretera de Maspalomas al Roque Nublo. Aquesta ruta la va fer el meu pare per fer-se el xulo amb els seus amics. Diu que és molt dura, va trigar 3 hores a pujar 2000 metres en 40 km i una hora i mitja en baixar fins a nivell del mar uns altres 40 km.

La resta de dies shoping, swinnig i panxing, en plan holidays. La tornada molt forta passar de 22 ºC al migdia a -3ºC pel vespre és molt dur.

1. Quins paisatges més macos, segur que us ho vareu passar pipa...per la següent nosaltres també venim.
    Guillem quan sigui gran vull ser com tu