dilluns, 3 de gener de 2011

Quina patinada !!!


Aquest diumenge hem anat una bona colla a fer patinatge sobre gel, i patinades ni ha hagut unes quantes i també unes quantes caigudes, sense importància i que ens han fet riure molt. Jo diria que gairebé tots petits i grans han caigut alguna vegada, la llàstima que és difícil de plasmar en una foto just el moment.
Us deixem amb unes fotos per tal que veieu que la mainada s’ho ha passat molt divertit, que és del que se tracte.

(c)Fotos Futur Esport. (Jo no m’he posat els patins perquè feia les fotos)


L'Alex i en Martí ajudant a l'Aleix com bons amics que són.


Aquesta vegada hem de parlar sobretot dels grans que s’han atrevit amb els patins:
Maribel una artista d’altura amb patins vermells.
Encarna molt divertida tota l’estona, al seu ritme, però molt be, només una caiguda.
Jordi el millor de tot, és nota que no és la primera vegada.
Si és que són com mainada.

3 comentaris:

  1. Bones; el cert és que era la segona vegada que patinava sobre gel (la primera fa un parell d'anys a Palafrugell)... El que passa és que havia jugat de petit a hoquei a Palafrugell i la part d'equilibri ja la tenia una mica resolta ;-)

    Una estona molt divertida!

    Jordi

    ResponElimina
  2. Jo per ser la primera vegada que patinava, a part de semblar un ànec, puc dir que no em vaig lesionar i que per el poc que em vaig deixar anar, crec que hi tornarè.
    Però la pròxima vegada segur que portarè roba de recanvi i una bona vadana al cul.
    El curs que b, a l'escola esportiva afegirem classes de patinatge sobre gel, per anar agafant pràctica....jejejeje :),:)

    Moltes gràcies fotògraf, reporter, tresorer, i com no amic Narcís sense tu, no sortiríem tan wuapos a les fotos...això si, no expliquis el secret... :)
    Gran tarda la d'ahir amb tots vosaltres, :)

    ResponElimina
  3. Si que ens ho varem passar tots be, petits i grans.
    Ja anirem inventant mes coses per fer.
    Lo de guapos a les fotos és difícil, si ho sou be però els que no ... miracles a Lourdes, jo per això no surto a les fotos, jajaja.

    ResponElimina