diumenge, 14 de novembre de 2010

Llençol de fulles en el bosc encantat

Aquesta és la definició que fan en Paco i el Tati en els seus blogs de la sortida del Dijous Feliç.
no us perdeu el muntatge video-fotogràfic, aquest en Paco és un artista.

Són els colors de la tardor a Sant Aniol de Finestres que ens avoquen a un temps passat, sense tanta contaminació, nervis i tecnologia, ... un temps de castanyes, panellets i garnatxa a la vora del foc. Carai que bucòlic que m’ha quedat això.
Aquest dijous portàvem dos convidats nous: l’Enric Guilera i l’Abdon, hem de dir que tots s’han portat molt be i els tornarem a convidar, això diu en Santi. En total 7 sumant-hi en Jacint que avui tampoc ens ha perdut i jo mateix que no he caigut ni una sola vegada en una ruta plena de trampes però preciosa. Envoltats sempre d’una natura espectacular i uns paisatges meravellosos.

Hem pujat a peu a Santa Maria de Finestres i hem continuat la ruta pel mig de les fagedes, roures, pins, castanyers, alzines, ... hem passat amb les nostres bicis en un dia esplèndid i radiant, no podíem tenir millor recompensa i millor companyia, només i faltaven els gnoms.
Com sempre un bon dinar a Mieres per a recuperar forces.

2 comentaris:

  1. Felicitats Narcís t’ha quedat una crònica molt maca!!!
    Es nota que estàs molt afectat per la teva pèrdua, et tornem a dir que estem amb tu i qualsevol cosa que et faci falta ens ho dius.

    Una pèrdua i tan inesperada com aquesta sempre fa mal.

    Estem amb tu...una abraçada!!!

    ResponElimina
  2. Si és un pc que va passar per mans del meu fill gran, després del meu fill petit i finalment jo l'he acabat de destrossar. Però el nou pc me'l penso quedar jo, peti qui peti.

    ResponElimina